Campus Antwerpen (Schoonheidsschool)

Mechelsesteenweg 73, Antwerpen , BE

freeWifi

generalInfo

Deze campus is de thuisbasis van al onze schoonheidsopleidingen in Antwerpen. In dit prachtig gerenoveerde herenhuis vind je mooie en moderne theorie- en praktijklokalen. Al onze lokalen zijn uitgerust met professioneel lesmateriaal, zodat jij je optimaal kan voorbereiden op een carrière in de beauty- en wellness sector. De campus is bovendien vlot bereikbaar, en bevindt zich op wandelafstand van het historisch centrum.

lessonPlanning

lessonPlanningText

Campus Mechelsesteenweg is centraal gelegen en eenvoudig bereikbaar. Het statige gebouw is de ideale locatie om les te volgen.

Mechelsesteenweg 73
2018 Antwerpen

Op zoek naar een geschikte locatie voor jouw volgende evenement, workshop of teambuilding?

Ontdek School te Huur en organiseer jouw bijeenkomst in dit stijlvolle pand, voorzien van alle comfort en de modernste lesmaterialen. Laat je gasten binnentreden via de rode loper in een gebouw vol historische charme. Je kiest zelf of je enkele lokalen of het hele gebouw graag gebruikt. Meer weten? Surf snel naar schooltehuur.be test

directions

Car

Als je met de auto komt, geef je volgend adres in op je GPS:

Mechelsesteenweg 73
2018 Antwerpen

Parkeren doe je best in de ondergrondse parking "Nationale Bank". Die parking ligt op vijf minuutjes wandelen van de campus. Parkeren in de straten rond de campus kan lastig zijn.

Bus/Tram

De tramhalte "Van Bree" bevindt zich op twee minuutjes wandelen van de campus. Hier stopt slecht één tramlijn.

Tramlijn: 7

Iets verder kan je ook gebruik maken van de halte "Nationale Bank". Hier stoppen zowel trams als bussen. Vanaf deze halte wandel je op 5 minuutjes tot aan de campus.

Buslijnen: 1, 13, 290, 500
Tramlijnen: 4, 7, 12, 24

Train

Kom je met de trein? Dan stap je best af in Antwerpen-Centraal of Antwerpen-Berchem. Van daaruit neem je de bus of de tram naar halte "Nationale Bank". Vanaf deze halte is het nog vijf minuutjes wandelen tot aan de campus.

Vanuit station Antwerpen-Centraal:
Tramlijn 12 richting Bolivarplaats vanaf perron 3 (7 minuten)
Tramlijn 24 richting Schoonselhof vanaf perron 3 (7 minuten)

Vanuit station Antwerpen-Berchem:
Tramlijn 4 richting Hoboken vanaf perron 13 (13 minuten)

coursesIn Antwerpen

startdataEmpty

campusCourseText1 fgroupcourses and cpvirtualclasses. campusCourseText2 homecourse