Bakker, ga aan de slag met ambachtelijke bakcreaties

Gaat jouw bakkershart sneller kloppen van Heel Holland Bakt? En wil jij jouw eigen broden, koekjes en ambachtelijke taartjes leren maken? Als professioneel bakker in spe krijg je alle basistechnieken onder de knie!

Je ontdekt het geheim van een goed rijsproces, gaat aan de slag met grondstoffen en het maken van vullingen- en crèmes. Voor de echte durfal wordt er zelfs een start gemaakt met chocoladebewerking. Uiteindelijk leer je de texturen, materialen en smaken kennen die nodig zijn om het perfecte baksel te creëren.

‘Baking is both an art and a science’

Sherry Yard
cpWouldYou
  • De belangrijkste baktechnieken van een professional leren?
  • Nieuwe en originele bakcreaties bedenken?
  • Kennis opdoen over grondstoffen, vullingen en chocola?
  • Aan de slag als zelfstandig (thuis)bakker of patissier?
Bakker
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €587
  • payInTerms
cpProgram Bakker
cpCourseContent
  • Het gebruik van suiker, meel en eieren
  • Vetstoffen, hulpstoffen en halffabricaten
  • De verwerking van chocolade
  • Suikerpasta en marsepein
  • Alles over smaken en kleuren
  • Verschillende materialen en machines
  • Het bakken van gistbroden
  • Werken met crèmes en vullingen
  • Taarten, koekjes en gebaksoorten maken
  • Eerste hulp bij problemen
cpSkillsAndSkills
  • Je kunt de basistechieken van het bakken toepassen
  • Je hebt inzicht in de verschillende grondstoffen en materialen
  • Je kunt zelf variaties bedenken op bestaande recepten
cpFutureOpportunities
  • Medewerker in een bakkerij
  • Zelfstandig (banket)bakker
cpTeachers Bakker

cpPracticalInfo

Is jouw inschrijving verwerkt? Dan kun je via jouw persoonlijke eCampus binnen één werkdag aan de slag met de digitale versie van jouw opleiding. De papieren versie gaat op de post en deze ontvang je zo snel mogelijk. Dankzij de flexibiliteit van een thuisstudie studeer je waar en wanneer je wil. Je krijgt een jaar lang begeleiding van een ervaren bakker die jou praktische oefeningen, feedback op maat en tips uit het werkveld geeft via ons online leerplatform. Je legt examen af wanneer jij er klaar voor bent. Ben je geslaagd, dan ontvang je van ons een beroepsdiploma!

cpFinancialInfo

Je betaalt voor deze opleiding Bakker 587.00 euro. Hiervoor krijg je een geïllustreerd cursusboek, één jaar praktijkgerichte begeleiding van een topdocent en toegang tot extra interactief lesmateriaal op de eCampus. Bovendien kun je binnen vijf jaar gratis examen afleggen.

Bakker
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €587
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Bakker. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€180cpOnSubscribe
€113.49 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Bakker

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

VERBEEK, P.

Ik wist niet dat je ook bakker kon worden via het afstandsonderwijs. Dit is echt exact waar ik naar op zoek was! Bovendien krijg je er nog een onberispelijke service bovenop!

DRIESSEN, F.

Ik stond in mijn omgeving al bekend als fervent hobby-bakker. Ik besloot dan ook om mijn kans te wagen en m’n carrière om te gooien. Na het volgen van deze cursus ben ik eerst gestart als bakker bij een ondernemer. Over enkele maanden hoop ik m’n eigen bakkerij te openen, en de mensen te laten genieten van overheerlijke taarten en kraakverse koffiekoeken.

cpT3Name

cpT3Testimonial