Kok, cpProfessionWithFuture

Een exotische curry met originele twist, culinaire coquilles of een voortreffelijk bearnaisesausje: jij bereidt het met plezier. Koken is helemaal jouw ding! Toch heb je, om een goede chefkok en restauranthouder te worden, méér nodig dan dat.

In deze thuisstudie leer je behalve je kooktechnieken tot een kunst verheffen, ook alle andere aspecten die horen bij het hebben van je eigen restaurant.

Zo leer je onder andere verschillende bereidingswijzen en hoe je een goede manager wordt van je keukenpersoneel. Ook verbeter je jouw drankenkennis en verdiep je je in keukentechnologie en serveerkunde. Ben je al aan het watertanden? Schrijf je dan snel in en wie weet open jij binnenkort wel een sfeervol restaurant!

Goed eten is de basis van ware gelukzaligheid.

Auguste Escoffier
  • Professioneel aan de slag gaan als gepassioneerd kok in een restaurant, of je eigen zaak openen
  • Alles leren over verse ingrediënten, hoe je ze uitzoekt en overheerlijk klaarmaakt
  • Deskundig kunnen pocheren, bakken, braden, grillen, koken, stoven, roken, pekelen,... noem maar op
  • Van jouw hobby je beroep maken
  • Op je eigen tempo studeren, waar en wanneer je maar wilt
Kok-Restauranthouder
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • €657€394.20
cpProgram Kok-Restauranthouder
cpCourseContent
  • Starten met je eigen zaak
  • Keukentechnologie
  • Warenkennis
  • Serveerkunde
  • Drankenkennis
  • Sociaal en fiscaal recht
  • Keukenuitrusting en apparatuur
Thuisstudie Eigen restaurant starten
  • Je eigen restaurant of eethuis starten
  • Gerechten koken
  • Gerechten serveren
  • Gasten adviseren over drank
  • Op de juiste manier omgaan met de apparaten in de keuken
  • Werken als zelfstandig kok
  • Werken als kok in loondienst
  • Geven van workshops
cpTeachers Kok-Restauranthouder

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 657.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Kok-Restauranthouder
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • €657€394.20

cpStartNewCarreer Kok-Restauranthouder. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Kok-Restauranthouder

VAN ’T ZAND, H.

Dankzij deze thuiscursus kan ik eindelijk mijn droom waarmaken en aan de slag in mijn eigen restaurant! Ik ben dolenthousiast!

ANDRE, A.

In ons Eethuis Zuiderzand leiden wij jongeren op via een leer-werkplek met de thuisstudie Kok/Restauranthouder van NHBO. Deze studie is zeer gestructureerd van opzet en sluit inhoudelijk naadloos aan op wat wij de praktijk willen oefenen. Zo houden wij meer tijd over voor het coachen. Ik ben zeer content met het lesmateriaal. Deze thuisstudie is een aanrader voor horeca-bedrijven!

cpT3Name

cpT3Testimonial