Life Design Practitioner, leer alles over het herpakken van je levenspad

We hebben betekenis in ons leven nodig om een leven en carrière met voldoening uit te bouwen, een waardevol leven te leiden, betere relaties tot stand te brengen, gelukkig te zijn en innerlijke rust te vinden. Tijdens deze praktijkgerichte opleiding leer je hoe je anderen begeleid in het herkennen en overwinnen van hindernissen, hoe ze aan hun sterke punten werken en hun hart volgen

Kortom: je krijgt alle tools aangereikt om meteen aan de slag te gaan als zelfstandige Life Design Practitioner of in loondienst te gaan. Begeleid anderen in de weg van passagier naar piloot van hun leven!

'Jij ontwerpt het leven dat je wilt hebben.'

T. Harv Eker
cpWouldYou
  • Je leven in eigen handen nemen?
  • Je levensdoelen bepalen en ze nastreven?
  • Een waardevol leven leiden?
  • De beste versie van jezelf worden?
Life Design Practitioner
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €377€282.75
cpProgram Life Design Practitioner
cursus Life Design
cpCourseContent
  • Life Design: van passagier naar piloot
  • Assessment van je eigen leven
  • De reden van jouw bestaan
  • Een waardevol leven
  • Persoonlijk actieplan
  • Competenties van een Life Design Practitioner
  • Belemmeringen: Wat houdt je tegen?
  • Go with the flow & je hart volgen
  • Life Design Portfolio
  • Life Design Coaching: Kadering & Persoonlijke ontwikkeling
  • Life Design Coaching: Technieken & Modellen
Studeren Life Design Practitioner
cpSkillsAndSkills
  • Je kan je eigen leven kritisch bekijken en analyseren.
  • Je kan je levensdoelen bepalen en concreet maken in het dagelijks bestaan.
  • Je weet wat voor jou belangrijk is en wat je waarden zijn.
Life Design Practitioner studeren
cpFutureOpportunities

Deze cursus is in de eerste plaats bedoeld om je eigen leven in handen te nemen. Uiteraard kan je na het behalen van je diploma ook aan de slag in deze beroepen:

• Life Design Coach
  • Life Coach
  • Loopbaancoach
cpTeachers Life Design Practitioner

cpPracticalInfo

Je kan direct aan de slag na je inschrijving! De digitale cursus staat binnen de minuut op jouw profielpagina. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post en deze ontvang je snel thuis. Dankzij de flexibiliteit van een thuisstudie studeer je waar en wanneer je wil. Je krijgt een jaar lang begeleiding van een ervaren life designer die jou praktische oefeningen, feedback op maat en tips uit het werkveld geeft via ons online leerplatform. Je staat er dus niet alleen voor! Als je er klaar voor bent en als je dat wenst, leg je examen af. Je maakt dan je eigen Life Design Portfolio en lost een aantal meerkeuzevragen op. Als je slaagt, ontvang je daarna ontvang je het diploma van Life Design Practitioner & Coach.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor deze opleiding Life Design Practitioner 377.00 euro. Hiervoor krijg je een geïllustreerd cursusboek, één jaar praktijkgerichte begeleiding van een topdocent en psychologisch mastermind, toegang tot extra interactief lesmateriaal op ons online leerplatform én de mogelijkheid om binnen de vijf jaar gratis examen af te leggen!
Life Design Practitioner
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €377€282.75

cpStartNewCarreer Life Design Practitioner. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Life Design Practitioner

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1