teacherLabel

Ilse Van der Schraelen

4.9/5

'Hoofddocent Mode' Ilse Van Der Schraelen is van opleiding handelsingenieur, maar combineert haar commerciële achtergrond nu al jaren met haar voorliefde voor mode en kleding in haar eigen modezaak Daphne Fashion.

Haar kennis en professionele ervaring deelt Ilse graag met haar studenten. Ze doceert met veel liefde de praktijkgerichte cursussen Kleurenconsulent, Stylist, Patroontekenen en andere imago- en modeopleidingen. Daarnaast kun je ook voor de opleiding Commercieel Medewerker bij haar terecht. Een bezige bij en een érg gemotiveerde docente dus!

Ilse Van der Schraelen givesCourses

Kleding Verstellen

Ontdek alle ins en outs van de naaimachine.

Modeontwerper Mannenkleding

Kies voor de cursus Modeontwerper Mannenkleding en studeer op je eigen tempo, waar je wil.

Modeontwerper

Wil jij de next big thing worden? Jouw eigen ontworpen kledinglijn lanceren?

Modeontwerper Kinderkleding

Leer zelf Kinderkleding maken! NHBO en ISO Gecertificeerd. Diploma in 6 - 9 mnd

Kleermaker

Lijkt het jou geweldig om je eigen kleding te ontwerpen voor jezelf of professioneel?

Imagostylist voor Mannen

Kies voor de cursus Imagostylist voor Mannen en studeer op je eigen tempo, waar je wil.

Kleurenconsulent

Wil jij flexibel vanuit huis studeren? Een studie die je kunt combineren met je baan?

Imagostylist

Door online begeleiding van je persoonlijke docent, slaag je binnen mum van tijd!

Modeverkoper

Praktijkgericht studeren, maar vanuit huis? Volg onze thuisstudie Modeverkoper.

Stylist

Ontdek nu hoe je verschillende soorten klanten gepersonaliseerd stijladvies geeft.

Lichaamstaalexpert

Leer lichaamstaal begrijpen en succesvol toepassen in diverse situaties.

Patroontekenen Gevorderden

Volg de cursus Patroontekenen Gevorderden en studeer waar en wanneer je wil.

Patroontekenen

Wil jij je eigen patronen leren ontwerpen? Ambitie om in de modewereld te werken?

Recentblogs

Deze beroepen scoren het best op Tinder

In tegenstelling tot wat veel mensen denken, kijken singles op Tinder niet alleen naar knappe koppen of strakke lichamen. Maar wat zoeken ze dan wel?

moreInfo

Word geen bedrijfsdinosaurus: blijf leren

Door de digitalisering veranderen banen tegenwoordig iedere vijf jaar. Een geweldige manier om de vernieuwingen voor te zijn, is door jezelf constant te blijven bijscholen.

moreInfo