Docent drama, cpProfessionWithFuture

Ben jij een expressief type en ben je gek op toneelspelen? Vind je drama het mooiste vak ter wereld en wil je dit graag overbrengen op anderen? Dan klinkt onze professionele opleiding Drama je vast als muziek in de oren!

Tijdens deze boeiende cursus leer je alles over de oorsprong van het vak drama, het nut ervan en hoe je het kunt gebruiken. Een professionele dramadocent begeleidt je hierbij en geeft je allerhande bruikbare tips voor het opzetten van een goede dramales. Of je nu een groep kinderen of een groep volwassenen voor je hebt, in iedereen schuilt een acteur en jij helpt hen eruit te halen wat erin zit.

Wacht dus niet langer: schrijf je in en word dramadocent!

cpWouldYou
  • Je creativiteit en je acteertalenten te loop laten gaan op het podium
  • Weten hoe je het volste potentieel uit je stem, je lichaam en je emoties haalt
  • Anderen leren acteren en laten schitteren op het podium
  • Zo snel mogelijk aan de slag in de wereld van toneel, drama en acteren
  • Starten als docent drama of workshops kunnen geven voor kinderen of volwassenen
Drama
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €377€282.75
  • payInTerms
cpProgram Drama
cpCourseContent
  • Wat is drama?
  • Drama: Algemene geschiedenis
  • Drama in Nederland en België
  • Oorzaak en gevolg van drama
  • Waarom en hoe?
  • Je lichaam als instrument
  • Je stem als instrument
  • Je emotie als instrument
  • De opbouw van een les
  • Hoe nu verder met drama?
cpSkillsAndSkills
  • Je kunt drama inzetten voor verschillende doelen
  • Je kunt je lichaam, stem en emotie gebruiken in drama
  • Je kunt dramalessen geven
cpFutureOpportunities
  • Docent drama
  • Workshops geven voor kinderen of volwassenen
cpTeachers Drama

cpPracticalInfo

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 377.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Drama
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €377€282.75
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Drama. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€90cpOnSubscribe
€79.29 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Drama

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

GEUZEN, S.

Het is heerlijk om zo creatief bezig te zijn! Ik heb nog een andere baan, maar hoop nog een keer professioneel aan de slag te kunnen in de toneelwereld.

APPEL, R.

Ik geef les op een basisschool en daar kan ik steeds vaker toneellessen op me nemen. Ik was blij verrast toen ik deze opleiding tegenkwam. Om de avond neem ik de tijd om aan de studie te werken en alles verloopt voorspoedig.

cpT3Name

cpT3Testimonial