Voedingsdeskundige, cpProfessionWithFuture

De filosoof Hippocrates zei ooit: "Wat dan ook de vader van een ziekte is, de moeder is altijd een verkeerde voeding."
Oftewel: veel gezondheidsklachten zijn te verklaren door een verkeerde voeding. Als we niet de juiste voedingsstoffen binnenkrijgen, zoals vitaminen, mineralen en aminozuren, kan ons lichaam uit balans raken. Het goede nieuws? Enkele aanpassingen in ons voedingspatroon kunnen wonderen doen voor de gezondheid!
In de thuisstudie Orthomoleculaire Voeding leer je alles over deze invloed van voeding op het lichaam en ontdek je een wereld aan natuurlijke geneeswijzen. Met een uitgebreide kennis op zak kun jij straks professioneel advies geven en mensen gezonder laten leven, puur door bewust te eten.
cpWouldYou
  • Jouw klanten ondersteunen bij het vinden en onderhouden van een gezond voedingspatroon
  • Kennis opdoen over welke voedingsstoffen het lichaam het beste kan gebruiken
  • Leren hoe je een zelfstandig diëtist wordt
  • Een thuiscursus volgen die je kunt combineren met je huidige werk of studie
  • Comfortabel vanuit huis leren op je eigen tempo
Orthomoleculaire Voeding
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €517€361.90
  • payInTerms
cpProgram Orthomoleculaire Voeding
cpCourseContent
  • Geschiedenis van de voeding
  • Deficiëntieziektes
  • De bestanddelen van de voeding
  • Macronutriënten
  • Koolhydraten, vetten, eiwitten
  • Vitamines
  • mineralen en nutraceuticals
  • Gezondheid door voeding
  • Vrije radicalen
  • Het immuunsysteem
  • Intolerantie en allergie
  • Tussendoortjes
  • Het zuur-base evenwicht
cpSkillsAndSkills
  • Dieetplannen opstellen
  • Voedingsadviezen geven
cpFutureOpportunities
  • Zelfstandig voedingsadviseur
  • Diëtist
cpTeachers Orthomoleculaire Voeding

cpPracticalInfo

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 517.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Orthomoleculaire Voeding
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €517€361.90
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Orthomoleculaire Voeding. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€180cpOnSubscribe
€94.59 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Orthomoleculaire Voeding

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

LUCAS, K.

Iedereen zou deze kennis moeten hebben! Het is niet alleen handig wanneer je er je beroep van wilt maken, maar ook voor je eigen gezondheid.

BEEKMANS, R.

Het is een erg boeiende opleiding! Ik ben al een jaar bezig met voeding en alles wat ermee te maken heeft. Dit heeft mij doen besluiten om er mijn werk van te gaan maken. Binnenkort start ik als zelfstandig voedingsadviseur.

cpT3Name

cpT3Testimonial