Paardenverzorger, cpProfessionWithFuture

Hoe hoort, ziet, proeft en ruikt een paard zijn omgeving? En hoe leg je contact als het dier zich bijvoorbeeld angstig voelt?

Dit zijn zomaar een aantal vragen die een paardenliefhebber zich kan stellen. In deze thuisstudie worden ze voor je beantwoord! De opleiding is ideaal voor iedereen die professioneel aan de slag wil met zijn of haar liefde voor het edele dier.

Je leert onder andere alles over de verschillende paardenrassen en welke voeding en verzorging ze nodig hebben. Ook kun jij straks paardenfluisteren als geen ander. Sta jij te trappelen om aan de slag te gaan als paardenverzorger? Schrijf je dan nu in en zet je carrière in galop!

• Graag beroepsmatig elke dag met paarden werken
  • Op je eigen tempo vanuit huis studeren onder begeleiding van een ervaren paardenverzorger
  • Correct leren paardenfluisteren
  • Professionele methodes kunnen toepassen om je paard te verzorgen
  • Aan de slag als zelfstandig paardenverzorger of in loondienst (bijvoorbeeld op een kinderboerderij)
Paardenverzorger
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • €391
cpProgram Paardenverzorger
cpCourseContent
  • De leefwereld van het paard
  • Anatomie van het paard
  • Correct leren paardenfluisteren
  • Aangepast voedsel voor het paard
  • Professionele methodes om je paard te verzorgen
  • De verschillende paardenrassen
  • De sociale omgeving en tijdsbesteding van het paard
  • De vacht van je paard verzorgen
  • Methodes om je paard gezond te houden
  • Communiceren met je paard
  • Hoe hoort, ziet, proeft en ruikt een paard zijn omgeving?
  • Voortplantingsgedragingen
  • De verschillende bewegingen van het paard
  • Professionele methodes om je paard te verzorgen
  • De vacht van je paard verzorgen
  • Communiceren met je paard
Thuisstudie Paardenverzorger

Na afronding van deze opleiding kun je aan de slag als zelfstandig paardenverzorger of in loondienst (bijvoorbeeld op een (kinder)boerderij. Ook weet je precies hoe je je eigen paard moet verzorgen.

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 391.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Paardenverzorger
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • €391

cpStartNewCarreer Paardenverzorger. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Paardenverzorger

VAN BEEK, F.

Naast mijn thuiscursus heb ik ook een vrijwillige stage gedaan bij een manege in de buurt. Bij het invullen van de stageformulieren werd ik heel goed geholpen door de secretariaatsmedewerkers. Dankzij die stage heb ik nu een vaste baan gekregen bij de manege.

TER HEUVEL, R.M.

Ik heb enorm veel opgestoken van mijn docent. De communicatie via het online studentenplatform liep verbazend vlot. Daardoor heb ik heel veel bijgeleerd door een ervaren paardenverzorger.

cpT3Name

cpT3Testimonial