Trainer, cpProfessionWithFuture

Nieuwe werknemers worden vaak ingewerkt door ervaren collega’s. Toch beschikken zij niet altijd over de nodige tools om hun kennis door te geven. Als meestertrainer ga jij ze daarbij helpen!

In deze uitdagende thuisstudie leer je eerst je eigen vaardigheden en valkuilen kennen. Vervolgens ontdek je de beste trainingsmethodes om mensen te informeren, inspireren en motiveren. Je leert helder communiceren, feedback geven en omgaan met weerstand en kritiek.

Na deze thuisstudie weet jij precies hoe je een training zo opbouwt dat iedereen geboeid blijft. Jij leert anderen hoe ze hun kennis van het werk en de bedrijfscultuur het best kunnen doorgeven en maakt van elke nieuwe collega een échte aanwinst voor het bedrijf!

• Allerlei didactische vaardigheden aanleren
  • Vaardig worden in de juiste opbouw van een training
  • Kennis opdoen van verschillende bedrijfsdoelen en bedrijfsculturen
  • Trainer, coach of bedrijfscounselor worden
  • Volledig op eigen tempo studeren, waar je maar wilt
Train de Trainer
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • €419
cpProgram Train de Trainer
cpCourseContent
  • Didactische vaardigheden
  • Opbouw van een training
  • Gedrag en communicatie
  • De trainer zelf
  • Eigen ontwikkeling
  • Trainen in organisaties
  • Bedrijfsdoelen en bedrijfscultuur
  • Eigen ontwikkeling
  • Trainen in organisaties
  • Opbouw van een training
  • Coach
  • Trainer
  • Bedrijfscounselor

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 419.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Train de Trainer
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • €419

cpStartNewCarreer Train de Trainer. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

cpGoodToKnowAboutCourse Train de Trainer

DEN HARTOG, K

Een professioneel opgezette cursus die de trainer in je laat groeien en interessante kneepjes van het vak leert.

HEESTERMANS, L

Enthousiate docent legt op pratische wijze uit hoe je bijvoorbeeld om kan gaan met weerstand. Erg leerzaam!

cpT3Name

cpT3Testimonial